Par to, kas tieši slēpjas aiz apzīmējuma “sociāli atbildīgs”, Latvijas uzņēmēju vidū joprojām nav pilnīgas izpratnes. Bieži vien tā dēvē uzņēmumus, kas iesaistās labdarības projektos vai nodarbojas ar ziedošanu, kas, protams, ir ļoti nozīmīgi. Taču kļūt sociāli atbildīgam uzņēmumam – tas nozīmē līdzšinējās domāšanas un uzņēmuma darbības maiņu, lai tā ietvaros rastu jaunu sociālo pievienoto vērtību.

Tā ir pavisam jauna kultūra, kuras veidošanā liela loma ir arī salīdzinoši nesen dibinātajai Latvijas Sociālās uzņēmējdarbības asociācijai*, palīdzot uzņēmumiem tapt sociāli atbildīgiem – šobrīd Latvijā tādu ir kopā 70. Taču šo procesu pavada izaicinājumi, kā dēļ sociālās atbildības kultūra Latvijā vēl nav attīstīta līdz tās potenciālam – gan jaunu projektu veidošanā, gan sociālajā ieintegrēšanā.

Visu rakstu lasi portālā DELFI.

Sazinies ar mums