Turpmāk ikviens, kam sakrājies rūgtums sirdī un ir vajadzība parunāt, var zvanīt uz sociālā uzņēmuma “Sonido” izveidoto tālruņa līniju “Parunāsim?” pa telefonu 26564564!

Pilotprojekts “Uzklausīsim” tika izveidots novembrī Covid-19 pandēmijas karstumā, kad  sabiedrībā būtiski pieauga emocionālā spriedze – cilvēki dusmas izgāza interneta komentāros un uz saviem līdzcilvēkiem: kolēģiem, ģimenes locekļiem vai nejaušiem garāmgājējiem. Kopš novembra uz maksas tālruni zvanījuši vairāki simti cilvēki, bet tikai divas reizes cilvēks izvēlējās “lamāšanās” opciju.

Visbiežākais zvanītājs bija vīrietis, ģimenes cilvēks, kurš vēlas parunāt par savām problēmām darbā, ģimenē, pasūdzēties par situāciju ar finansēm, maksājumiem.

Ņemot vērā, ka  tēmas bija loti tuvas tam, ko mēs ikdienā jau piedāvājam ar “Parunāsim?” pakalpojumu, mēs sapratām, ka nav nepieciešami divi pakalpojumi: cilvēkiem ir nepieciešams tikt uzklausītiem, cilvēki ir saspringti, nesaprasti, uzvilkušies un saruna nomierina un palīdz atbrīvoties no dusmām, nomierināt satraukumu un palīdz cilvēkam atgūt līdzsvaru, bet cilvēkiem nav nepieciešamība pēc lamāšanās.

SIA “Sonido” īpašniece Inga Muižniece ir novērojusi, ka cilvēkam trūkst atbalsta un zināšanu, kā tikt galā ar negatīvām emocijām: “Dzīvē ir situācijas, kad cilvēks ir saspringts, nesaprasts, uzvilcies un tā vietā, lai izlādētu savas dusmas uz tuviniekiem, mēs piedāvājam sarunu. Emocijām ir jādod telpa, un saruna nomierina satraukto prātu un palīdz cilvēkam atgūt līdzsvaru, tāpēc  turpmāk mēs aicinām izmantot iespēju un zvanīt uz sociālo projektu “Parunāsim?” un izrunāt visus priekus un bēdas ar mūsu operatoriem!”

Par Sonido

Sonido ir sociālais darba integrācijas uzņēmums, kas nodrošina zvanu centra pakalpojumus, nodarbinot cilvēkus ar invaliditāti. Kopš 2018. gada vidus Sonido realizē sociālo projektu “Parunāsim”, dodot iespēju vientuļiem cilvēkiem parunāt un tik uzklausītiem.

Foto @Joshua J. Cotten Unsplash.com

Sazinies ar mums