Krīzes brīdī izjust satraukumu, apjukumu, bailes vai dusmas nav neierasti. Grūtā brīdī emocionālo atbalstu var sniegt uzklausīšana un sapratnes pilna saruna. Papildus dažādiem jau ieviestajiem darbinieku atbalsta risinājumiem Rimi Latvia ir ieviesis atbalsta tālruni uz kuru visiem Rimi darbiniekiem ir iespēja zvanīt brīdī, kad nepieciešama sapratne un atbalsts.
Atbalsta tālruņa sarunas nodrošina darba integrācijas sociālais uzņēmums Sonido, kurā strādā cilvēki ar īpašām vajadzībām, kas ne vien prot, bet arī vēlas uzklausīt citus, saklausot un pieņemot sacīto, kā arī izprotot katra sarunu biedra sajūtas. Atbalsta tālruņa darba laiks ir katru darba dienu no pl. 11.00-19.00.
“Mūsu zvanu centrā puse darbinieku ir ar īpašām vajadzībām, ikdienā mēs viņus dēvējam par “Foršajiem”. Man ir patiess prieks, ka Rimi ir uzņēmums, kas saredz vērtību darbinieku pašsajūtas līmenī, ne tikai fiziskajā, bet arī emocionālajā. Šobrīd cilvēkiem ir arvien vairāk dažādas raizes, kuras tikai pastiprinās, tai skaitā arī vientulības sajūta. Ne visiem ir vajadzīga psihologa palīdzība, bieži pietiek arī ar vērtīgu sarunu, kurā cilvēks tiek uzklausīts. Man ir prieks par sadarbību ar Rimi, jo daļa mūsu uzņēmuma ienākumu tiek novirzīta sociālā projekta “Parunāsim?” atbalstam, tādējādi tiek veikts dubults ieguldījums,” sadarbību komentē Inga Muižniece.
Vairāk par jaunumiem lasi RIMI!