Ienākošo zvanu serviss

Sonido zvanu centra pieprasītākais pakalpojums ir ienākošo zvanu serviss, kas ietver dažādu nolūku virtuālo sekretāru pakalpojumus, tostarp:

  • Atsauksmju tālrunis
  • Sūdzību pieņemšana
  • Klientu atbalsts

Zvanu servisa centrā darbojas profesionālākā komanda, kas ir kvalificēta visdažādākajās jomās un spēj orientēties dažādu nozaru informatīvajā telpā, kas, savukārt, ir būtisks priekšnosacījums ikvienam Sonido klientam – gan esošajam, gan potenciālajam.

1189 ienākošo maksas zvanu serviss

Uzņēmumi, kas samaksu vēlas piemērot gala patērētājam, izvēlas paaugstinātas maksas uzziņu tālruņus.

Starptautiskais klientu serviss

Nodrošinot operatorus ar augsta līmeņa tehniskās angļu valodas prasmēm, šo pakalpojumu izvēlas uzņēmumi, kuru pamatdarbība iekļauj saziņu ar starptautiska mēroga klientiem.

  • Diennakts uzziņu tālrunis
  • Tiešsaistes čati ar augstu atbilžu sniegšanas laiku – 98 % jautājumu atbildēti 11 sekunžu laikā

Izejošo zvanu serviss

  • Klientu apmierinātības aptaujas
  • Klienti: SOS bērnu ciemats, Neste u.c.

 

Sazinies ar mums