Zvanu servisa centrā darbojas visdažādākajās jomās kvalificēta komanda,
kas ir būtisks priekšnosacījums ikvienam “Sonido” klientam – gan esošajam,
gan potenciālajam.

Ienākošo zvanu serviss

“Sonido” zvanu centra pieprasītākais pakalpojums ir ienākošo zvanu serviss, kas ietver dažādu nolūku virtuālo sekretāru pakalpojumus, tostarp atsauksmju tālruni, sūdzību pieņemšanu un klientu atbalstu.

1189 ienākošo maksas zvanu serviss

Uzņēmumi, kas samaksu par jau specifiskākas informācijas sniegšanu vēlas piemērot gala patērētājam, izvēlas paaugstinātas maksas uzziņu tālruņus.

Starptautiskais klientu serviss

Nodrošinot operatorus ar augsta līmeņa tehniskās angļu valodas prasmēm, šo pakalpojumu izvēlas uzņēmumi, kuru pamatdarbība iekļauj saziņu ar starptautiska mēroga klientiem, kā piemēram diennakts uzziņu tālruni vai tiešsaistes čatus ar augstu atbilžu sniegšanas laiku (98 % jautājumu atbildēti 11 sekunžu laikā).

Izejošo zvanu serviss

Šī pakalpojuma spektrs ietver uzņēmumus, kas vēlas saņemt atgriezenisko saisti no saviem klientiem, veicot telefoniskās apmierinātības aptaujas. Pakalpojumu arī izvēlējušies tādi uzņēmumi kā SOS bērnu ciemats un Neste.

 

Sazinies ar mums